HABILITATS COMERCIALS PER A NO COMERCIALS

Aflorar l’art de la persuació amb l’ensenyament de persones tècniques per a la millora de la relació amb altres per tal de dur a terme gestions i convertir-les en contactes brillants per guanyar-se la vida amb el tracte amb el públic
PROGRAMA:
Aspectes psicològics relacionats amb persones i clients
Passos físics de la «Bona Comunicació»
Obtenir un estat poderós de recursos per tractar amb Persones «dificils»
Crear sintonia per tal de compartir, motivar i influir en la gent
Valors ocults dels clients, detencció de la seva motivació
Augment de les habilitats comunicatives
Del «Marc-problema» al «Marc-objectiu»
Estratègies per arribar als objectius marcats aplicant la Filosofia Guanyar-Guanyar
Missió i visió de les persones amb feines d’atenció al públic
DATA INICI: 3 de maig de 2011
DATA FI: 10 de maig de 2011
HORARI: dimarts i dijous de 16:00h a 20:00h