Aprèn les eines fonamentals de la gestió comercial a l’empresa
Objectius generals:
– Aprendre eines bàsiques per realitzar balanços i gestions comercials.
– Adquirir els coneixements necessaris per planificar i fer una previsió adequada.
Objectius específics:
– Conèixer la tipologia de les organitzacions des del punt de vista comercial
– Conèixer la funció i les principals feines que fa el departament comercial
– Conèixer els fonaments de la investigació comercial i aprendre a aplicar-los a casos concrets
– Conèixer com es planifica una campanya comercial i aprendre a aplicar-ho a casos concrets
– Aprendre a fer una previsió de vendes utilitzant els instruments més comuns
– Conèixer els principals mecanismes de promoció de les vendes
– Analitzar el preu des de la perspectiva del màrqueting, els principals mètodes de fixació i les estratègies de preus més utilitzades
Data inici : divendres, 31 gener, 2020 Data finalització : divendres, 28 febrer, 2020 Horari : Divendres 16 a 20 h Durada : 20 h Lloc: PIME CONEIXEMENT SL VILADOMAT, 174 – BARCELONA Contacte: Laura Urgelés lurgeles@pimec.org Infomració facilitada per PIMEC