Gestió comercial

Aprèn les eines fonamentals de la gestió comercial a l’empresa
Objectius generals:
– Aprendre eines bàsiques per realitzar balanços i gestions comercials.
– Adquirir els coneixements necessaris per planificar i fer una previsió adequada.
Objectius específics:
– Conèixer la tipologia de les organitzacions des del punt de vista comercial
– Conèixer la funció i les principals feines que fa el departament comercial
– Conèixer els fonaments de la investigació comercial i aprendre a aplicar-los a casos concrets
– Conèixer com es planifica una campanya comercial i aprendre a aplicar-ho a casos concrets
– Aprendre a fer una previsió de vendes utilitzant els instruments més comuns
– Conèixer els principals mecanismes de promoció de les vendes
– Analitzar el preu des de la perspectiva del màrqueting, els principals mètodes de fixació i les estratègies de preus més utilitzades
Data inici : divendres, 31 gener, 2020 Data finalització : divendres, 28 febrer, 2020 Horari : Divendres 16 a 20 h Durada : 20 h Lloc: PIME CONEIXEMENT SL VILADOMAT, 174 – BARCELONA Contacte: Laura Urgelés lurgeles@pimec.org Infomració facilitada per PIMEC

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies